Kauppias asiakastiedoissa ylläpidetään asiakasrekisteriä, johon asiakkaat ovat liittyneet omalla ilmoituksella. Rekisteriä käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen.
Mikäli haluat tarkistaa omat rekisteritietosi, ota yhteys asiakaspalveluumme. Tietojen luovuttamisen yhteydessä tarkistamme henkilöllisyytesi.
Tämän jälkeen voit valita, haluatko rekisteriotteen lähetettäväksi rekisterissä olevaan osoitteeseesi vai haluatko noutaa sen sovittuna aikana. Seloste toimitetaan mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään lakisääteisen ajan (3 kuukautta) kuluessa.
Henkilötietolain (523 /99)10 §:n mukainen REKISTERISELOSTE
Asiakaspalvelumme vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin.
Yhteyshenkilö:
Hantauruksen asiakasrekisteri
Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin luovuttamatta henkilötietoja tarpeettomasti ulkopuoliselle taholle.
Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:
Rekisteri koostetaan asiakkaan oman ilmoituksen perusteella,
asiakkaan rekisteröityessä palveluun, tehdessä tilauksen tai ollessa
yhteydessä asiakaspalvelumme kanssa.
Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin
ensiksi mainittuja.
Rekisterinpitäjä ei luovuta tarpeettomasti asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille. Henkilötietoja voidaan luovuttaa palveluiden toteuttamiseen osallistuville tahoille, kuten maksu- ja toimitus -palveluiden tarjoajille.
Lisäksi henkilötietoja voidaan luovuttaa Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.
Emme siirrä tietoja EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.
Tiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.
Tietojärjestelmässä olevia tietoja on oikeus käyttää ainoastaan Kauppias Oy:n henkilökunnalla, sekä palvelun tarjoavalla taholla vikatilanteiden selvitystapauksissa.
Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.
Asiakasrekisteriin kuuluvalla yrityksellä tai yhteyshenkilöllä on oikeus tarkistaa, mitä tietoja hänestä on rekisterissä.
Tietojen poisto: Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.